Piiiiiiiiiiiitkästä aikaa täällä blogissa kirjottelen ! :D ei ole  syytä,olen vain laiska.

Haluan uudenlaisen ulkoasun mun blogille.

Mut ei jaksa.

Haluun ottaa kuvii mun blogii.

Mut ei jaksa.

Haluun mun blogin mustavalkoseks.

En tiiä miks,

eikä jaksa.

Pitäs tehä vaikka mitä.

Mut ei jaksa. 

 Huoh,alotan vaikka eka et uudistan taas mun ulkoasun.

Vois poistaa tän ja tehä tili sinne blogspot juttuu koska se tuntuu paremmalta,vaikka on tääki blogi paikka hyvä,ääh en tiiä.Siel pystyy kai aineki kattoo paljo on lukioit tai sillee,koska mua kiinnostaa se paljon. Jos syt tätä kukaa lukee,pystynkö kattomaa jostaa oikeest lukeeks tät kukaa? ja pliis kommentoikaa ja toivottavast tykkäätte min blogista vaikka tää on viel iha vaiheessa. 

Ostin muute uuet kuulokkeet ja siin tuli mukaan ne nappikuulokkeet ni meijän joko kissat tai koira löys ne,ni nytte ne on roskiksessa. '':)''  

Olin muute kipee, tosi usee on nyt kipeen :< 

Yks kiva juttu,luistelu.Oon ollu monta kertaa luistetemas.Viimeks min siskon kans eile.

Tykkäättekste luistella?:)